hello@artforma.com
Saatke meile e-kiri
Rääkige Messengeri kaudu
Räägi WhatsAppi kaudu
Ostukorvi 0
Teie ostukorv on tühi. Muudame seda!
Viimane võimalus! Philips LED erihinnaga!
Viimane võimalus! Philips LED erihinnaga!

Valgustus, mis avaldab muljet. Kaasaegne, energiasäästlik ja tõhus – Philips LED valgustus on nüüd saadaval soodushinnaga. Osta soodsamalt ja naudi erakordset kvaliteeti!

Kampaania kehtib seni, kuni kampaaniakomplektid otsas.

Tagasi ostlemise juurde

Valige probleemikategooria ja vaadake kõige sagedamini esitatavaid küsimusi:

Milline valgustustüüp sobib meigi pealekandmiseks?

PremiumLine peeglites kasutatav valgustus sobib meikimiseks palju paremini. Kasutatud lahendus hoiab valguse täielikult peegli ees oleva isiku peal.

Kas on võimalik tellida peegel/kapike eritellimusel?

Ei, kõik võimalikud suurused on saadaval.

Millised on peegli maksimaalsed ja minimaalsed mõõtmed, mida on võimalik tellida?

Oksjonil on saadaval kõik võimalikud suurused. Väikseim peegel, mida me saame valmistada, on 19,7 tolli lai ja 19,7 tolli kõrge. Suurim võimalik peegli laius on 78,7 tolli ja kõrgus 39,4 tolli.

Mis erinevused on peeglite eri mudelite vahel?

Igal meie pakutaval peeglil on unikaalne tähis, nt L01, mis näitab kasutatud valgustuse mustrit. Tänu laiale valikule on võimalik peegli disain ja kuju sobitada ruumi stiiliga.

Ma ei saa veebisaidil lisatarvikut valida. Miks ma ei saa valida kõiki lisatarvikuid?

Kui soovitud lisaseadme peale klõpsates ilmub üks järgmistest sõnumitest: „lisaseadmed on eksklusiivsed” või „peegli suurus on liiga väike”, tähendab see, et antud toote suurusega ei ole võimalik valitud lisaseadmeid paigaldada või et valitud lisaseadmed sisaldavad samu funktsioone, nt nii jaam kui ka kell näitavad praegust kellaaega.

Kas ma saan lisaseadmete asukoha valida?

Peeglile valitud lisaseadmed paigaldatakse seadistamise käigus valitud asukoha järgi, kahjuks ei ole võimalik lisaseadmeid paigaldada kliendi soovi järgi.

Kust leian lisavarustuse kirjelduse?

Lisavarustuse kirjeldus on esitatud iga oksjoni konfiguratori all.

Mis vahe on Smartscreenil ja Smartpanelil?

 

SmartPanel

SmartScreen

Ekraani suurus 10,5" 10"
Resolutsioon 1080p 1080p
Kõlar Peeglisse integreeritud Peeglisse integreeritud
Seadme juhtimine Stylus-pliiats (komplektis) Kontroller (komplektis), nutitelefon
Saadaval peeglitüüpides PremiumLine PremiumLine
Wifi Jah Jah
Kaamera Jah Ei
Rakenduste kättesaadavus Androidi toetavad rakendused Chromecast 4 ühilduvad rakendused
Süsteem Android Chromecast 4
Tootja Samsung Google
Häälkäsklused Ei Jah
 

SmartPanel

Ekraani suurus 10,5"
Eraldusvõime 1080p
Kõlar Peeglisse integreeritud
Seadme juhtimine Stylus-pliiats (komplektis)
Saadaval peeglitüüpides PremiumLine
Wifi Jah
Kaamera Jah
Rakenduste kättesaadavus Androidi toetavad rakendused
Süsteem Android
Tootja Samsung
 

SmartScreen

Ekraani suurus 10"
Eraldusvõime 1080p
Kõlar Peeglisse integreeritud
Seadme juhtimine Kontroller (kaasas), nutitelefon
Saadaval peeglitüüpides PremiumLine
Wifi Jah
Kamera/Aparat Ei
Rakenduse kättesaadavus Chromecast 4 ühilduvad rakendused
Süsteem Chromecast 4
Tootja Google

Kas valgustatud suurendusklaasil on eraldi lüliti valguse sisselülitamiseks?

Kuidas aktiveeritakse soojendusmatt?

Matti aktiveerib spetsiaalne puutepaneel, mis asub peegli pinnal.

Miks ma ei saa valida lisalülitit, kui valin kahevärvilise valgustuse?

DUAL-kontrollerit juhitakse lülitina toimiva kaugjuhtimispuldiga. See tähendab, et kui peegel on ühendatud püsivvooluga, saab valgustust juhtida kaugjuhtimispuldiga. Sel juhul pole peeglile lisalülitit vaja.

Miks on Phillips brändi valgustus lisatasu eest?

Pakume põhilisi ja Philips brändi valgusteid, et rahuldada ka kõige nõudlikumaid kasutajaid. Brändi tooted on võrreldes tavaliste LED-valgustitega suurema võimsusega ja pikema elueaga.

Kas kaardimakse on võimalik?

Makse ebaõnnestus, mida peaksin tegema?

Kui teil on probleeme tehingu autoriseerimisega, saatke palun e-kiri meie klienditeenindusosakonnale.

Kas makseviisi on võimalik muuta?

Kahjuks on makseviisi muutmine võimalik ainult tellimuse uuesti esitamisel ja soovitud makseviisi valimisel.

Millal minu tellimus kohale jõuab?
Miks ei saa seda kiiremini teha?

Tellimuse täitmise tähtaeg on märgitud pakkumises ja tellimuse kokkuvõttes. Meie pakutavad tooted ei ole laos olemas – valmistame iga toote eraldi. Tänu sellele, et oleme tootja ja valmistame tooteid vastavalt tellimusele, saavad meie kliendid võimaluse valitud toodetele lisada palju erinevaid konfiguratsioone.

Kui palju maksab saatmine?

Ettemakstud tellimuste saatmine on tasuta.

Kuidas on pakid turvatud?

Me kindlustame iga pakendi transpordiks. Klaas on kaetud kaitsekilega, mis hoiab ära kriimustused. Peegli nurgad on kaitstud spetsiaalsete kummist kattedega, mis neelavad lööke. Valmis peegli pakime klaasist toodete transportimiseks kohandatud pappkarpi.

Kas pakki on võimalik tarnida pakiautomaati?

Kaupade suurte mõõtude tõttu ei ole võimalik pakki pakiautomaati toimetada.

Tellisin kaks toodet, kuid saabus ainult üks pakk. Kus on teine toode?

Saadame iga toote eraldi pakendis. Kui telliti kaks toodet, saadetakse need kahe eraldi saadetisena.

Miks ma ei leidnud pakendist ostu dokumenti?

Keskkonnakaitse huvides ei tekita me tarbetut paberijäätmeid. Arve saadame pakendi postitamisel tellimuses märgitud e-posti aadressile.

Kas pakutavatel toodetel on garantii? Kui pikk on garantiiperiood?

Jah, pakume kõigile toodetele kaheaastast garantiid.

Tellitud kaubad saabusid kahjustatud – mida ma saan teha?

Kui märkate pakendil defekti (nt märgumine, nurgakahjustus, auk karbis), paluge kulleril koostada kahjude protokoll. Kui toode on kahjustatud, tehke pakendist fotosid, millel on nähtav saatekirja number, ning pakendi sisust, ja saatke need meile.

Olen saatnud kaebuse – millal saan vastuse?

Tööpäevadel vastame sõnumitele maksimaalselt 24 tunni jooksul. Nädalavahetusel ja pühadel saadetud sõnumid töötleme kronoloogilises järjekorras, kui tööle naasete.

Millist toiteallikat peaksin peeglile ette valmistama? Kui palju toitekaableid on ühendamiseks vaja?

Meie tooted vajavad 110 V toiteallikat. Valitud konfiguratsioonist sõltuvalt võib juhtmete arv varieeruda. Tasub meeles pidada, et lisaseadmed, nagu ilmastikujaam ja kell, vajavad pidevat iseseisvat toiteallikat. Soovitame teil eelnevalt meiega ühendust võtta, et selgitada välja teie toote konkreetsed nõuded.

Kas toode sisaldab paigaldusvahendeid?

Kõik toodete paigaldamiseks vajalikud komponendid on komplektis.

Kuidas paigaldamine välja näeb?

Üksikasjalik teave paigaldamise kohta on kättesaadav meie veebisaidil: https://artforma.com/manual


okna

Kui te ei leidnud vastust oma küsimusele, võtke meiega ühendust.

Kontaktivorm

*-ga märgitud väljad on kohustuslikud.

Teie isikuandmete haldaja on FORAM Sp. z o.o. sp. k. asukoht Wolsztyn, Jeziorna 3 Karpicko. Me töötleme käesolevas kontaktivormis esitatud andmeid, et vastata teie sõnumile, sealhulgas teie päringule. Täpsem teave meie isikuandmete töötlemise eeskirjade kohta on kättesaadav siin.

Ostukorvi

Teie ostukorv on tühi. Muudame seda!

Mine poodi
Küsimusi? Oleme siin sinu jaoks!
Kui sul on küsimusi, oleme siin sinu jaoks – kirjuta meile WhatsAppis, e-postiga, Messengeri kaudu või helista meile.
Eelistad jätta sõnumi?
Täida vorm – võtame sinuga võimalikult kiiresti ühendust.
Kontaktivorm
Pop-up kontakt element
Kontrollitud müüja
Vaata lähemalt