hello@artforma.com
Saatke meile e-kiri
Rääkige Messengeri kaudu
Räägi WhatsAppi kaudu
Ostukorvi 0
Teie ostukorv on tühi. Muudame seda!

FAQ

Mis vahe on AmbientLine peeglil ja PremiumLine peeglil?

PremiumLine peeglid eristuvad korpuse poolest, mille värvi saab sobitada oma interjööriga. Valgus langeb ainult peegli ees seisvale inimesele. AmbientLine peegliga langeb valgus peegli taga olevale seinale, luues seinale helendava valguse.

Milline valgustustüüp sobib meigi tegemiseks?

PremiumLine peeglites kasutatav valgustus sobib meikimiseks palju paremini. Kasutatud lahendus hoiab valguse täielikult peegli ees oleva isiku peal.

Kas on võimalik tellida kohandatud peegel/kapike?

Ei, saadaval on kõik võimalikud suurused.

Millised on peegli maksimaalsed ja minimaalsed mõõtmed, mida saab tellida?

Oksjonil on saadaval kõik võimalikud suurused. Väikseim peegel, mida me valmistada saame, on 50 cm lai ja 50 cm kõrge. Suurim peegel on aga 200 cm lai ja 100 cm kõrge.

Mis erinevused on peeglite eri mudelite vahel?

Igal meie pakutaval peeglil on unikaalne tähis, nt L01, mis näitab kasutatud valgustuse mustrit. Tänu laiale valikule on võimalik peegli disain ja kuju sobitada ruumi stiiliga.

Mis vahe on mudelitel L62 ja L58?

Mudelil L62 on valgustus ainult peegli paremal ja vasakul küljel, mudelil L58 on valgustus kõikidel külgedel.


Mis on mudelite L01 ja L49 erinevused?

Nende mudelite erinevus seisneb mustri paksuses – mudelis L01 on peegli ümber olev muster 3 cm paks, mudelis L49 on muster 2 cm paks.

Ma ei saa veebisaidil lisavarustust valida. Miks ma ei saa kõiki lisavarustusi valida?

Kui soovitud lisaseadme peale klõpsates ilmub üks järgmistest sõnumitest: „lisaseadmed on eksklusiivsed” või „peegli suurus on liiga väike”, tähendab see, et antud toote suurusega ei ole võimalik valitud lisaseadmeid paigaldada või et valitud lisaseadmed sisaldavad samu funktsioone, nt nii jaam kui ka kell näitavad praegust kellaaega.

Kas ma saan lisatarvikute asukoha valida?

Peeglile valitud lisatarvikud paigaldatakse seadistamise käigus valitud asukohta, kahjuks ei ole võimalik lisatarvikuid paigaldada kliendi soovi järgi.

Kuidas jaam saab teavet praeguse kuupäeva ja kellaaja kohta?

Täpse aja sünkroniseerimise kindlaksmääramiseks kasutatakse DCF raadiosignaali, mis on kättesaadav kogu Euroopas.

Kust leian lisaseadmete kirjelduse?

Lisaseadmete kirjeldus on esitatud iga oksjoni konfiguratori all.

Kui palju kõlareid on paigaldatud peeglisse ja kappi? Kui võimsad on kõlarid?

Meie toodetesse paigaldame 2 kõlarit. Kõlarite võimsus on 3 W.

Kui palju W tunnis tarbib soojusmatt?

40 x 30 cm matt tarbib vähe energiat – 0,02 W tunnis.

Mis vahe on S19 ja WiFi jaama vahel?

Seadmed erinevad peamiselt välimuse poolest. Tootjad on kasutanud ka erinevaid tehnoloogiaid: S19 jaam vajab ühendust TUYA WiFi jaamaga, WiFi-jaam vajab ühendust WISEMIRROR-rakendusega, mis edastab internetist alla laaditud andmed.

Mis vahe on Smartscreenil ja Smartpanelil?

 

SmartPanel

SmartScreen

Ekraani suurus 10,5" 10"
Resolutsioon 1080p 1080p
Kõlari suurus Ei kohaldata 7,6 x 9,5 cm
Kõlar Peeglisse integreeritud Peeglisse integreeritud
Seadme juhtimine Stylus-pliiats (komplektis) Kontroller (komplektis), nutitelefon
Saadaval peeglitüüpides PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Jah Jah
Kaamera Jah Ei
Rakenduste kättesaadavus Androidi toetavad rakendused Chromecast 4 ühilduvad rakendused
Süsteem Android Chromecast 4
Tootja Samsung Google
Häälkäsklused Ei Tak
 

SmartPanel

Ekraani suurus 10,5"
Eraldusvõime 1080p
Kõlari suurus Ei kohaldata
Kõlar Peeglisse integreeritud
Seadme juhtimine Stylus pen (kaasas)
Saadaval peeglitüüpides PremiumLine
Wifi Jah
Kaamera Jah
Rakenduste kättesaadavus Androidi toetavad rakendused
Süsteem Android
Tootja Samsung
 

SmartScreen

Ekraani suurus 10"
Eraldusvõime 1080p
Kõlari suurus 7,6 x 9,5 cm
Kõlar Lisaks Sony kaasaskantav kõlar
Seadme juhtimine Kontroller (komplektis), nutitelefon
Saadaval peeglitüüpidena AmbientLine, PremiumLine
Wifi Jah
Kaamera Ei
Rakenduste kättesaadavus Chromecast 4 ühilduvad rakendused
Süsteem Chromecast 4
Tootja Google ja Sony

Kas valgustatud suurendusklaasil on eraldi lüliti valguse sisselülitamiseks?

Ei, suurendusklaasi ümber olev valgustus on ühilduv peegli valgustuse valgustuse, mis tähendab, et seda juhib sama lüliti.

Kuidas aktiveeritakse soojendusmatt?

Matti aktiveeritakse spetsiaalse puutepaneeliga, mis asub peegli pinnal.

Miks ma ei saa valida lisalülitit, kui valin kahevärvilise valgustuse?

DUAL-kontrollerit juhitakse lülitina toimiva kaugjuhtimispuldiga. See tähendab, et kui peegel on ühendatud püsivvooluga, saab valgustust juhtida kaugjuhtimispuldiga. Sel juhul pole peeglil lisalülitit vaja.

Miks on Phillips brändi valgustus lisatasu eest?

Pakume põhi- ja Philips brändi valgustust, et rahuldada ka kõige nõudlikumaid kasutajaid. Brändi tooted on võrreldes tavaliste LED-valgustitega suurema võimsusega ja pikema elueaga.

Kas kaardimakse on võimalik?

Muidugi on kaardimakse võimalik PayPaliga (valik ei nõua registreerimist süsteemis).

Makse ebaõnnestus, mida peaksin tegema?

Kui teil on probleeme tehingu autoriseerimisega, saatke palun e-kiri meie klienditeenindusosakonnale.

Kas makseviisi on võimalik muuta?

Kahjuks on makseviisi muutmine võimalik ainult tellimuse uuesti esitamisel ja soovitud makseviisi valimisel.

Millal minu tellimus kohale jõuab? Miks ei saa seda kiiremini teostada?

Tellimuse täitmise tähtaeg on märgitud pakkumises ja tellimuse kokkuvõttes. Meie pakutavad tooted ei ole laos olemas – valmistame iga toote eraldi. Tänu sellele, et oleme tootja ja valmistame tooteid vastavalt tellimusele, on meie klientidel võimalus valida valitud toodete jaoks palju erinevaid konfiguratsioone.

Kui palju maksab saatmine?

Ettemakstud tellimuste saatmine on tasuta.

Kas tellimuse on võimalik tarnida teise riiki?

Muidugi, palun võtke meiega eelnevalt ühendust, et kokku leppida üksikasjad.

Kuidas on pakid turvatud?

Me kindlustame iga pakendi transpordiks. Klaas on kaetud kaitsekilega, mis hoiab ära kriimustused. Peegli nurgad on kaitstud spetsiaalsete kummist kattedega, mis neelavad löögid. Valmis peegli pakime klaasist toodete transportimiseks sobivasse pappkarpi.

Kas pakki on võimalik toimetada pakiautomaati?

Kaupade suurte mõõtude tõttu ei ole pakki võimalik pakiautomaati toimetada.

Tellisin kaks toodet, kuid saabus ainult üks pakk. Kus on teine toode?

Me saadame iga toote eraldi pakendis. Kui telliti kaks toodet, saadetakse need kahe eraldi saadetisena.

Kust leian kokkupaneku- ja kasutusjuhendi?

Kokku panemise juhised ja toote kasutusjuhendid leiate aadressilt www.artforma.com/manuals

Miks ma pakendis ostu dokumenti ei leidnud?

Keskkonnakaitse huvides ei tekita me tarbetut paberijäätmeid. Arve saadame paketi saatmise ajal tellimuses märgitud e-posti aadressile.

Millist toiteallikat pean peeglile ette valmistama? Kui palju toitekaableid on ühendamiseks vaja?

Meie tooted vajavad 230 V toiteallikat. Valitud konfiguratsioonist sõltuvalt on juhtmete arv erinev. Tasub meeles pidada, et lisaseadmed, nagu ilmastikujaam ja kell, vajavad pidevat iseseisvat toiteallikat. Soovitame teil eelnevalt meiega ühendust võtta, et selgitada välja teie toote konkreetsed nõuded.

Kas toode sisaldab paigaldusvahendeid?

Kõik toodete paigaldamiseks vajalikud komponendid on komplektis.

Kuidas paigaldamine välja näeb?

Üksikasjalik teave paigaldamise kohta on kättesaadav meie veebisaidil: https://artforma.com/manual


okna

Kas pakutavatel toodetel on garantii? Kui pikk on garantiiperiood?

Jah, pakume kõigile toodetele kaheaastast garantiid.

Tellitud kaubad saabusid kahjustatud – mida ma saan teha?

Kui märkate pakendil defekti (nt märgumine, nurgakahjustus, auk karbis), paluge kulleril koostada kahjude protokoll. Kui toode on kahjustatud, tehke pakendist fotod, millel on nähtav saatekiri, ning pildistage ka pakendi sisu ja saatke need meile.

Olen saatnud kaebuse – millal saan vastuse?

Tööpäevadel vastame sõnumitele maksimaalselt 24 tunni jooksul. Nädalavahetusel ja pühadel saadetud sõnumid töötleme kronoloogilises järjekorras, kui tööle naasete.

Ostukorvi

Teie ostukorv on tühi. Muudame seda!

Mine poodi
Küsimusi? Oleme siin sinu jaoks!
Kui sul on küsimusi, oleme siin sinu jaoks – kirjuta meile WhatsAppis, e-postiga, Messengeri kaudu või helista meile.
Eelistad jätta sõnumi?
Täida vorm – võtame sinuga võimalikult kiiresti ühendust.
Kontaktivorm
Pop-up kontakt element
Kontrollitud müüja
Vaata lähemalt